poniedziałek, 24 marca 2014

ciemna strona medalu

Jeden podły człowiek potrafi zniszczyć całą radość i nie mam na to wpływu, po prostu nic już nie cieszy tak jak wcześniej… no i złapałam się na tym, że obżeram się ciastkami i słodyczami…ugotowana wczoraj zupa się skwasiła bo pogoda się załamała i na dodatek walnęłam się w kolano i mam wielkiego siniaka i boli :(
Tak, dziś mam dzień narzekania i niech mnie ktoś przytuli i powie, że wszystko będzie dobrze i niech będzie dobrze, bo nie wiem jak długo dam jeszcze radę…

Wiem, każdy ma swoje problemy i każdy ma swój bagaż życiowy. Ale czy musimy go nieść sami? Pewnie są tacy co tak właśnie uważają: „sam muszę sobie z tym poradzić”, „sam muszę podołać”, „po co innym zawracać głowę”. A ja już nie chcę sama, nie daję rady sama, już nie umiem sama… Czuję się jakby cały świat zwalił mi się na barki a ja już nie mam siły go dźwignąć… Ja wcale nie muszę sama, co więcej ja nie chcę sama…
Bycie samemu z jednej strony jest super ale z drugiej ciąży niemiłosiernie. Robię to co chcę ale czy aby na pewno… Nikomu nie muszę się tłumaczyć ale też nikt na mnie w domu nie czeka… Jestem niezależna ale czy w pewnym momencie nie zaczynam być egoistyczna... Tak, każdy medal ma dwie strony…
Ja dziś jestem po tej ciemnej stronie medalu… dziś chcę żeby ktoś mnie przytulił, pogłaskał po włosach i wyszeptał do ucha, że wszystko będzie dobrze… dziś chciałabym nie być sama…
Dziś bardzo Cię potrzebuję... gdziekolwiek jesteś...

5 komentarzy:

  1. Wszystko będzie dobrze,zobaczysz. Trudno jest być samemu, trudno jest być w związku, wszystko ma swoje plusy i minusy.To jest na pewno etap przejściowy, jest Ci smutno i źle teraz,ale będzie lepiej,zobaczysz.

    Pozwól sobie na to cierpienie,nie można zawsze być silną,górki i doły,tak jest w życiu. Będzie lepiej,dam sobie rękę uciąć:)

    Poza tym ten dzień jest dziwny, dzisiaj, kiedy szłam ze sklepu, a było szaro i zimno i jakoś nijako, to poczułam pustkę,totalną pustkę. I ciężar,trochę smutku..

    Taki dzień,może brak słońca,zmęczenie.Ale będzie lepiej,trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dziś mam taki smutno-melancholijny nastrój, niby nic wielkiego się nie działo a mam wrażenie ze dźwigam ciężar całego świata...
    Ale nie ma co się zamartwiać, dziś się smucimy, płaczemy i narzekamy a jutro nos do góry i szukamy małych radości we wszystkim co nas otacza!
    Tak jak pisze Brigitta - jest dołek a po nim górka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny. Może to faktycznie tylko ten dzień był dziwny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem po prostu są takie dni, ale mam nadzieję, że dziś już lepiej i jesteś już na górze.

    OdpowiedzUsuń