sobota, 14 września 2013

sensacja!!! łał!!!

złOnet donosi "Bieganie zniszczyło mi zdrowie" - jest sensacja... http://kobieta.onet.pl/zdrowie/fitness/bieganie-zniszczylo-mi-zdrowie/p48s7 Ja raczej napisałabym "biegnij z głową!" ...ale jak coś jest fajne i staje się proste to nie ma sensacji...
Tytuły z gazet i portali internetowych zabijają swoim negatywizmem, pesymizmem i czarnowidztwem... Poza tym, że to nie bieganie szkodzi a ludzka głupa pociąga za sobą nieuniknione konsekwencje, dowiadujemy się, że:
- Ojciec Pio nie do końca się święty - osobiście myślę, że może trochę jest święty a trochę nie jest albo czasem jest a czasem nie jest bo jeśli jest "nie-do-końca"...
- "media zniszczyły suknię ślubną" pewnej córki pewnego prezydenta... biedaczka czuła presję otoczenia a paskudne media źle sfotografowały suknię bo panna młoda wysiadająca z samochodu przed kościołem w ogóle powinna zostać niezauważona a tu media robią zdjęcia...
- trzy lata temu zmarła tajemnicza polska seksbomba - złOnet aż trzy lata potrzebował żeby dojść do tej informacji bo pani tak tajemnicza była... :/
- biało-czerwoni już dziś mogą zostać rozgromieni - cóż jakoś nic nowego to nie wnosi... ale ponarzekać można, a potem powiedzieć "a nie mówiłem..."
- ona wyższa od niego, zobacz słynne pary - ja znam kilka nie-słynnych i też są szczęśliwi i nikt z tego sensacji ani afery nie robi,
- wypadek pewnej aktorki - potknęła się ona i przewróciła (komu to się nie zdarzyło) - koniecznie trzeba narobić fotek i zrobić z tego galerię na pierwszą stronę;
Poza tym ponad dziesięć tytułów zawierających słowa "seks" i "erotyczny" lub promowanych fotografią z podtekstem seksualnym...

Artykuł o bieganiu polecam, może szału nie ma ale sygnalizuje ważny problem przygotowania się do biegania, pokazuje głupotę i ignorancję niektórych osób i przy okazji sprytnie zahacza o problem uzależnienia...
 
A tu promocja pozytywnej energii: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz